Subject: FW: Koru detailplaneeringu ülevaatamine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 08:59:04 +0200

Palun reg

From: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 29, 2024 6:47 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Koru detailplaneeringu ülevaatamine

Tere!

Saime ka joonisel asjad paika (lisatud truup ja muudetud jooniste
nimetused), lisan paar kommentaari teie kirja vahele allpool, siis ehk
jälgitavam.

Tervitades

Eerik Kask
mob +372 5340 5637

 <http://kprojekt.ee/>

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 23, 2024 10:52 AM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Koru detailplaneeringu ülevaatamine

Tere,

Annan tagasisidet. Loodan, et peale kiiret koostööd jõuame ühise
eesmärgini – kooskõlastuseni.

Sisu märkused (kiri 7.2-22423338-5 19.06.2024) :

1.	Sademevete ärajuhtimiseks on koostatud ekspertarvamus (Merin OÜ)
Lisa 3, mida ülevaatamiseks kaasas ei olnud. Arvamusest selgus riigitee
111421 aluse d=0,5 truubi km 0.325 väljavahetamise vajadus, mis tuleb
kanda põhijoonisele ja selgitada seletuskirjas. Truubi läbilaskvus on
vajalik tagada, kuna on eelvooluks  arendusala sademevee osaliseks
juhtimiseks. Palun saatke arvamus ka tutvumiseks.

Lisan arvamuse (vt manus).

2.	Määrata reoveemahuti reostuskoormus (ie inimekvivalent), millest
sõltub kuja ja seega mahuti asukoht.

Kuna tegu ei ole puhastiga, siis ei ole tegu sellise reoveemahutiga, mille
kuja ületaks pumpla kuja. Tegu on tavalise kanalisatsioonirajatisega (nt
nagu koduhoovides on mahutid – ka nende puhul ei ole tegu puhastitega ja
pole nõutud minimaalselt 20m kuja). Selle eesmärk on reovesi keskendada
enne edasipumpamist.

3.	Mis KJK -st sai? 2 ringristmiku alla jäävat katastriüksust
(72701:005:0737 ja 72701:005:0756) kuuluvad omavalitusele, kas seda on
arutatud? Minu hinnangul kruntimine tuleks lahendada, et ei jääks
takistama ringristmiku rajamist.

Kruntide jaotus on joonisel nähtav – arvestavad ka perspektiivset
liikluskorraldust (vt perspektiivne liikluskorraldus).

Vormistuse tähelepanekud:

1.	Detailplaneering on lähiaja ehitustegevus, seetõttu põhijoonis ja
tehnovõrkude joonis võiksid olla lähiaja ehk ajutise liikluskorraldusega.
Perspektiivne lahendus võiks olla nimetusega Perspektiivne
liikluskorraldus.

Muudetud.

2.	Seletuskirjas viidatud halduslepingule – tee laius eksitav.
„mahasõidud ning sisetee teekatte laiusega 6 m“.

Parandatud. Sisetee teekatte laius 7,5 m.

3.	Tuginedes normdokumentidele põhjendada lihtristmiku rajamist.
Lisada, et lahendus täpsustub edaspidisel projekteerimisel – mõeldud on
see, et riigitee ristmikul tuleb projekteerida laiendus.

Põhjendused lisatud p 4.7.

4.	Seletuskirja punkt 3 Olemasoleva olukord : Juurdepääs kruntidele
ala ümbritsevalt teedelt. Maa-ameti kaardist ja teeregistist lähtudes
tuleks sõnastada, et kruntidele juurdepääsud puuduvad.

Olemasoleva olukorra juures täpsustatud.

5.	TRAM ei võta kohustusi müra leevendamisel.

Märgitud p 6.2.1.

Tervitades,

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.